Baka baka lite kaka

Snart väller släkten in (okej, jag har inte så stor släkt) och som bäst bakar jag lite gott för oss att tugga på =) Det blir min Havtorns-vitchokladcheesecake och sedan blir det Ooey gooey brownies. Sedan blir det Malaxlimpa m brieost och vindruvor och så kommer farmor troligen att ha med sig en blåbärspaj. Gott, gott. Pappa lär ha en hel del att mumsa på sen jag åkt tillbaka till Umeå.

Tror att detta blir en perfekt uppladdning inför lördagens drabbning, Lakeuden viesti. (Tävlingen går av stapeln på Öjberget för alla intresserade)
Ooey gooey brownies uppe och havtorns-vitchokladcheesecake nere. Båda bakverken SYNDIGT GODA!

Halvklara brownies. Inte jättelyckade denna gång, men nog ska de väl smaka för det! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför är det kalas och vilka kommer? :)

2012-05-18 @ 09:17:48
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

"Lite" försenat födelsedagskalas. Eftersom jag int va hemma på min födelsedag och int tyckt att jag hade tid senast jag var hemma. Har ju en hel ledig dag nu så jag passar på =) Dessutom e Mats och Carina &co hemma så det blir extra kul!

2012-05-18 @ 10:22:00
Postat av: Linda

Oj vad kul! Hälsa alla så mycket från mig!! :)

2012-05-18 @ 12:28:04
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0