Glädjebesked :D

Efter förra veckans motgångar och tråkiga nyheter, (med psykbryt och allt möjligt annat) så har turen äntligen kommit för positiva nyheter och glada besked. Som jag har väntat! Tänk att det aldrig ska få vara en jämn ström av något, utan det är liksom antingen eller. Jag har fått meddelanden hemifrån för varje framsteg farfar gjort och nu har han äntligen fått åka hem! Om det var ett smart drag av läkare och sköterskor eller inte återstår att se, men tror att det nog är lugnast för alla parter på det här viset.

Jag håller på och förbereder mig för att åka hem inför sommaren. Avskedsgrillning ikväll, saker som ska inhandlas och fraktas över till Finland och andra saker som ska ordnas med. Ska bli så oändligt skönt att äntligen komma iväg!

Har mer och mer börjat fundera på sprint-FM dock. Det närmar sig nu... Jag är beredd. Formen är god, jag har tränat lite sprint så att jag inte är helt ute på kartan då jag rusar iväg. Nu är det bara att luta sig bak, ta ett djup andetag, ta det lugnt och göra ett orienteringstekniskt bra lopp. Jag vet att jag har bra fart i benen så jag behöver inte pressa livet ur mig, utan kan fokusera på orienteringen. (Att säga det i teorin är ju lätt, hoppas jag kan göra det lika bra i praktiken nu bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0