I-landsproblem

Borde sitta och skriva ett arbete nu. Sitter på IKSU så att jag inte ska hitta på en massa annat skoj att göra hemma. Men det är synd att det ska skrivas på dator för på en dator finns det tillgång till internet och där finns en massa skoj. Sitter just nu och följer några vänner och bekanta som springer EM sprint-kval och hejar för allt vad jag är värd! Ena har i alla fall klarat sig vidare till EM final=) Sjukt glad för hans skull! Nu är det damerna som näst och det är minst lika spännande!

Sedan sitter jag också och planerar vilka godsaker jag ska baka till mitt försenade födelsedagskalas som jag har på fredag för de närmast sörjande. Funderar lite på min havtorns-vitchoklad cheesecake, som jag gjorde åt Botniavasan-gubbarna i februari för den var riktigt god. Sedan borde man ju förstås ha en gräddtårta eftersom det är kalas, men nu hittade jag ett recept på en maräng-hallontårta som lät supergott. AH, dessa i-landsproblem!! Det som är bestämt är i alla fall att farmor bakar sin berömda blåbärspaj och jag har sett fram emot den nu sedan jag fick veta. Det riktigt vattnas i munnen då jag tänker på den! =) Tror bestämt att jag börjar bli lite hungrig för just nu vill jag ha allt det där ;D
.
Nej, nu ska jag nog fortsätta med mitt arbete...

Kommentarer
Postat av: Johanna

He va faktiskt försenat he kalase :) Å kör på marängtårta - 1000 ggr godare än vilken gräddtårta som helst. Ja hadd å marängtårta på mitt kalas, den va SJUKT god :)

2012-05-16 @ 12:26:50
URL: http://curroergosum.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0