Nya prövningar

Nu är jag tillbaka i Umeå igen. Känns verkligen som om jag nöter ut båten alldeles själv. Åker ju var och varannan dag nästan. Har hunnit vara på pizza här, på Ängen. De har supergoda pizzor och lite annorlunda ingredienser och det gör det mycket mer intressant =) Idag har jag varit på en länk runt sjön. Det var så himla härligt väder att jag under nedjoggningen stannade klockan och satte mig på en sten och bara njöt.

Nu ska jag till skolan småningom. Ikväll eller imorgon hade jag tänkt försöka mig på att baka kanelbullar. Fammo hade med sig en påse åt mig i helgen men jag hann bara smaka en och blev sugen på fler. Hoppas jag lyckas! Jag har nämligen aldrig bakat kanelbullar förr. Men med tanke på att jag bakar annat helt okej så borde väl inte bullar vara det knepigaste i världen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0