Flummigt

Igår började jag, Anna Maria och Christina dagen med ett distanspass. Då vi hade tränat klart bänkade vi oss framför tvn, kollade skidåkningen och hejade fram kompisar tills svetten nästan rann. Bella och jag påbörjade ett projekt på eftermiddagen, vi började se på Mysteriet på Greveholm. Greveholm 2 kommer ju som julkalender i år och vi vill därför friska upp minnet lite. På kvällen gick jag och Johanna iväg en sväng och fotograferade. På en länk förra veckan hittade jag lampor vars ljus jag trodde att det skulle kunna bli skithäftiga bilder av. OCH jag hade rätt!
 
 
Här är några bilder som Johanna hunnit redigera. Väntar med spänning på resten.. :D
 
 
Idag var premiär för mina remmar i gymmet. Det var inte helt lyckat, men jag lyckades nästan persa i alla fall. Nästa gång...!! Jag är fortfarande lika trött och slocknade som ett ljus då jag kom hem från skolan idag. Ingen träning II för mig idag alltså. Hoppas på att jag är piggare imorgon och kan köra intervallerna för fullt istället!
 
Vi blev introducerade för ett häftigt program för rörelseanalys i skolan idag. Det funkar inte på mac, så det är synd! Men jag lär nog sätta mig på skolan nån dag och utforska det vidare. Det är kul att vi äntligen börjat med de intressanta sakerna i skolan nu och sluppit pedagogik och marknadsföring och annat mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0