Husdjur

Vi har tydligen gått och skaffat ett husdjur också. Latmasken heter han. Katta höll på att äta upp honom till lunch idag, men han klarade sig. Vi tänkte nog slänga bort honom, tror jag... I alla fall är det oklart för mig varför vi sparat honom. Men han kan ju ligga där på köksbänken ett tag. Dock stör det mina matvanor lite då jag vägrar äta i köket så länge han är där, men jag lär inte röra paprikan heller!! Fast kvällens middag är ju räddad då jag ska till Emilias så jag har mitt på det torra!
Här är en bild (närmare vågade jag inte gå så det blev en oskarp inzoomad bild) på Latmasken. Vi tror att han kan ha dött, för han har inte rört på sig. Men man vet aldrig....vi lever i ständig skräck på att han inte är där nästa gång vi kollar ;)

Fick orsaken till att Latmasken är sparad förklarat för mig nu. "Katta ville visa honom åt dig. Vi tänkte ju bara på dig". Men ååh, vilka underbara kombos jag har då!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0