Jag är nog lite god trots allt..

Idag har jag slagit ett rekord man absolut inte egentligen vill slå. Jag åkte till IKSU lite i 7 på morgonen för att hinna träna innan skolan och alldeles nyss, kring kl 22, kom jag hem från IKSU. 15 timmar på gymmet/skolan, det ni! (Okej, jag var hemma knappt 3h och åt middag men ändå!)

Jag har ju alltid sett mig som lite så där småond, i smyg i alla fall. Speciellt då jag masserar kommer sadisten i mig fram. Idag har jag dock gjort flera goda gärningar, jag har nästan fyllt min kvot för flera år framöver. Jag följde bland annat med Sanna och hennes kompis Pernilla på gym och instruerade lite övningar för överkropp. De sa att de inte tränade på gym för att de kände sig vilsna där och det var tråkigt då de inte hittade på några övningar. Observera att jag INTE tränade själv, även om jag var frestad! Jag har tränkt köra "vilovecka" den här veckan. Det går inte så bra eftersom vi har så långa skoldagar (och jag kan ju inte hålla mig från att träna lite och totalbelastningen blir ganska stor ändå).

En av de andra goda gärningarna jag gjort idag är nog en av de godaste jag gjort i mitt liv ;) Jag garnerade cupcakes utan att få äta upp dom själv. Jag smakade inte ens yttepyttelite. Vilken självdisciplin!!
 
Ser de inte för smaskiga ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0