Lördag

Denna vecka har jag haft långa skoldagar och mycket att tänka på. Jag har dessutom sovit riktigt usligt och därmed varit trött och slö. Jag är inte så utvilad som jag hade tänkt att jag skulle varit efter denna vecka, snarare tvärtom är jag mer sliten än någonsin.

Surfade runt lite planlöst igår samtidigt som jag och Bella hade bänkat oss i soffan för att tävla om "vem vet mest". Då hittade jag en intressant karta. SKulle vara sjukt kul att springa den träningen!
Här är kartan. Jag tror nog att jag skulle ha haft svårt att hålla mig i korridoren, men det hade definitivt varit värt ett försök!
 
Idag tränade jag "bara" en gång trots att det stod två på programmet. Jag var trött i kroppen på hoppträningen och så har jag lite ont i vaderna (läs: känns som om de ska gå av stundvis). Det känns sådär att hoppa över tre pass denna vecka. Jag hatar att inte följa planen! Men det är ju tur att det är långt till sommaren...
 
Idag var jag istället ner på stan en sväng. Jag skulle bara ha en sak; dragremmar till styrketräningen. Jag kom hem med tre kassar. Oops! Träffade på barndomskompisar x4 nere på stan, det var en riktigt kul överaskning! Jag lovade att höra av mig då jag kommer hem till Vörå så att vi kan ta en fika och catcha upp lite. Ska verkligen försöka hålla det löftet. 
 
Nu blir det till att förbereda matlagning inför morgondagen. Jag och Anna Maria ska springa långlänk, äta sopplunch och kolla skidor imorgon. Det ska bli skoj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0