Mätt

Idag har vi fortsatt med vår handikapp-träning, jag och Emilia. Känns lite ironiskt att hon går till gymmet och ända fram till spinningcykeln med kryckor. För att sedan träna järnet i en timme, plocka upp kryckorna och gå därifrån med dem. Jag kan i alla fall ta mig till och från träning för egen maskin fortfarande :P 
 
Ikväll blev jag bjuden på trerätters (huvudrätt och efterrätt x2) av Katta. Gott var det! Och passade superbra efter två träningspass och en halvslarvig lunch. Middagen slukade jag så fort att jag inte hade en tanke på att ta en bild, hann dock fånga ena efterrätten på bild. Chokladmousse med grädde och strössel. Otroligt maffig och nästan lite för stor efterrätt, men GOD! Nu är jag supermätt och vet inte hur jag ska orka få nåt gjort mer ikväll.
 
Även ikväll är det myskväll med levande ljus. Men nu funderar jag och Bella starkt på att gå en promenad till butiken och handla ingredienser till en liten överraskning... =) Imorgon är det tent. Jag är inte direkt välförberedd. Satt och pratade skit istället för att plugga idag, men jag har ju några timmar på mig på morgonen också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0