Pers!!

Jag känner att jag klagat mycket nu på senare tid. Trött det är jag fortfarande, men det får jag väl leva med nu så här under vintern. Jag är nog en människa som absolut borde gå i ide under vintern. Det är precis som om jag har en on/off-knapp som slår på då solen går upp och slår av då solen går ner. Har inte hittat den än men man vet aldrig..

Jag är precis hemkommen från Chalotte, där hon, jag och Marianne hade en myskväll med (hälso-)muffins, (hälso-)pannacotta och en massa snack.

Jag tog i alla fall pers i frivändning idag, 47,5 kg, det artar sig! Egentligen skulle jag bara visa lite teknik i frivändning, men jag kunde inte hålla mig (som vanligt). På fredag tänkte jag försöka på 50 också för det kändes inte helt övermäktigt. Vi har nämligen en labb då vi ska testa fram max så det passar ypperligt att försöka lyfta så mycket jag bara kan då.

(Jag tog pers mitt på dagen och tränar mest kl 7 på morgonen annars, då jag fortfarande halvsover. Jag är medveten om att det kan påverka, men jag har inte erkänt det än. Jag kommer att fortsätta köra tidiga mornar bara för att jag är en envis finnjävel och inte kan göra som man ska utan gör på det sätt som är svårast.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0