Sysselsättning

Hade tänkt gå på Bodypump idag. Men jag sitter fortfarande och försöker besluta mig om huruvida det är en god idé eller inte. Jag har träningsvärk from hell i låren efter styrketräningen i torsdags. Men åtminstone blir det en löplänk på eftermiddagen. Jag lär väl mjukna upp nån gång...
 
Jag har aldrig riktigt förstått vad människor gör som inte tränar eller jobbar vid sidan av skolan eller har nåt sorts intresse av nåt slag. Vad sysselsätter man sig med? Hittills idag har jag läst i en bok, sett två avsnitt av en tv serie, ätit och diktat ihop en hel julkalender. Nu är klockan kvart i 11 och jag lider av tristess. Tacka vet jag att jag får träna idag!! Sen ser
 
Jag fram emot kvällens middag enormt mycket. Blir den hälften så kul som gårdagens kommer den vara  väldigt lyckad =) Igår hade vi jätteskoj med gänget. Förutom att jag och mitt lag förlorade i TP. Jag kommer att tjura över det länge. Speciellt att jag inte kom ihåg att talföljden 0, 1, 1, 3, 5, 8, 13...hette Fibonccis talföljd, men nu lär jag minnas det för evigt i alla fall!! (Ja, jag vet att jag är en dålig förlorare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0