Bildkavalkad

Sitter på flygplatsen i Vasa nu. Min resa är inte slut än, det kommer att bli cirka 36 h sedan vi startade från tävlingen i Lettland innan jag är hemma. Jag är så trött att jag snart lägger mig ner på golvet och gråter en skvätt! (Hade det hjälpt hade jag gjort det för länge sedan).  Vi har haft en riktigt kul resa, när jag själv lägger av med träning och tävling kommer jag nog att bli ledare på heltid och jag kommer nog inte ens vara bitter över att ha lagt av. Sen alltså! 
 
Bilderna beskriver i det stora hela hur vår resa var och hur de flesta av våra resor är. Ledarna (vissa alltså) är de barnsligaste och de som leker mest! ;)
 
Hitta en kontroll, LYCKA! :D
 
Den omtalade maräng-marshmallow-glassen. Vi köpte varsin till och hann denna gång konstatera att de nog var goda också ;)
Känner att det finns behov av att visa en finare sida av Ventspils än den där jag och Ida är på bild. På något sätt lyckas vi se rätt oseriösa ut på varje bild. Fattar inte hur det kommer sig ?! Vi är ju trots allt rätt seriösa ;)
Visst är väl själva grundtanken med coaching att man ska brotta ner och distrahera adepterna så mycket som möjligt innan start? - Mission completed!
Pappa glimmade till och visade att äpplet inte fallit så långt från trädet trots allt! Här roas jag av att leka samma lek som pappa: kulspruta! (=barren föll av trädet om man skakade det)
 Igen mission completed med att störa fokus.
 Eeh...ja...Det här är då Ida:
Tips från coach 1: "Om ni int vet vart ni ska, spring nu åtminstone int dit!"
Tips från coach 2: "Det kan ju löna sig att titta lite på kartan ibland också.."
 

Vi såg kossor, massor av kossor på Ventspils gator. Visst blir man väl lite glad avv att se kossor på gatan? :D I alla fall blev jag och Ida helt till oss av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0