Finland

Nu har vi varit i Finland en dag jag och Emilia. Nu tror jag hon börjar vara mogen att träffa resten av släkten. Vi ska på en rundtur i dag, vilket passar ypperligt eftersom båda ska vila. Igår var vi på sightseeing runt byn både löpandes och på rullskidor/cykel. Hon konstaterade att det inte är så mycket annorlunda här mot i Sverige. Och det har hon rätt i, här pratar alla också svenska, det är typ samma kultur osv.

Det känns fantastiskt fånigt att åka iväg på "träningsläger" för att ta det lugnt. Jag fick order om det. Det har jag aldrig gjort. Det är en totalt främmande upplevelse för mig. Jag vet inte hur det kommer att gå.

Det är nog lika bra att vi har vila idag. Vi satt uppe halva natten och pratade om allt. Jag kan bara konstatera att det är skönt att ha en så bra vän som hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0