Fotosession

Vet inte om jag skrivit om det här, men för några veckor sedan var jag, Emilia och Terese på en fotosession. Det var helt kul, men sen ville dom att vi skulle köpa bilderna för svinaktigt höga priser. Nej! tänkte vi och for via en park hem och tog lite egna bilder.

Hittar man en grotta uppe i luften är det ju självklart att man hoppar upp och utforskar, eller?!
 
Och så krävs det en hel del misslyckade bilder...
.... innan man får till en hyfsat okej
 
Det är ju inte utan att man känner sig en smula fånig när man upprepade gånger springer mot ett träd! Men det blev en bra bild i alla fall så då kan jag ta att jag skrämde slag på alla som gick förbi ;)
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0