Händig

Var till Stockholm i helgen och på 25manna. Bodde hos Christina och vi hade det riktigt trevligt =) Det började lite spännande med att försöka hitta hennes mamma (som jag aldrig träffat innan) på Centralstation och åka hem med henne. Men det gick så bra så!

Själva tävlingen inledde Femman helt ypperligt och efter tre sträckor låg vi 11a och jag blev jättenervös mitt i allt. Jag hade näst sista sträckan och skulle det hålla i sig skulle jag vara i en situation jag aldrig befunnit mig i tidigare. Vi halkade ner lite i resultatlistan och jag gick ut som 41a och kom in som 35a. Jag inledde med att försöka springa ikapp OK Linne 2, lite självmordsuppdrag då hon visade sig vara VM löpare (MEN hade sist och slutligen 1 min bättre tid än henne, jeii :D). Jag bommade de fyra första kontrollerna med uppskattningsvis 10-40 s styck och sedan skärpte jag till mig. Löpningen fungerade ypperligt! 36e bästa etapptid är väl helt godkänt. Sist och slutligen blev vi 31a efter en fin insats av Andreas.

Idag har jag försökt fixa min cykel, som fick punktering förra måndagen. Jag hade lyckats, om jag hade haft rätt storlek på innerslangen. Jag hade en hemma i skåpet och hoppades att den skulle vara rätt men icke. Ska försöka slutföra uppdraget i morgon.
Så här långt kom jag idag, uppdraget fortsätter imorgon...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0