Läger del I

Nu har vi varit i Vuokatti ett dygn. Det finns snö så det räcker och blir över för att skida. Jag är supernöjd över att både kunna skida och springa på barmark. Så här kunde det vara året om! De andra är inne på sin tredje träning och jag ligger lite efter med två pass gjorda. Jag sitter inne och tycker lite synd om mig själv, samt är något bitter över en pulsklocka som ska ha nytt pulsband en gång i halvåret. 
 
Dock kan jag vara riktigt nöjd över en väl utförd träning i morse. Sprang 1h A2/FU, en orienteringsbana jag redan sprungit för att kunna hålla en hög fart men ändå få lite orientering med. Sprang lite längre idag än i somras men trots det var jag 30 minuter snabbare! (Okej, jag joggade halva banan då och nu sprang jag fort hela vägen. Så det lät bättre än det egentligen är.) Jag tog nästan exakt samma vägval idag och då kan man fundera på om jag gjorde det jäkligt bra redan i somras eller om jag helt enkelt inte lärt mig något?! 

Här bor vi, Vaara syns i bakgrunden. Vaara försöker jag undvika in i det längsta, det är tungt, halt och stenigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0