Läger del IV

Idag är det sista dagen på läger, de andra har tränat på som vanligt. Jag har vilat! Det har krävts en enorm viljestyrka och en massa sysselsätning för att få mig att vila. Men det lyckades! (Så när som en promenad till skidspåret för att heja fram bekanta, och lite rörelse på stället för att hålla värmen).
 
Imorgon blir det långpass för min del innan vi sätter oss i bilen och åker hemåt. Lägret har varit roligt och precis så avkopplande som jag så väl behövde =) Vi har tränat, ätit, sovit, skrattat, pratat, gråtit...ja, vi har gjort allt det där man ska göra på ett läger. Träna, äta, sova och så få andra aktiviteter som möjligt!
 
 Fint väder hade vi idag också, det var muntra tjejer som hejade på skidåkarna. =) 
 
 Vi hejade bland annat fram duktiga Maria (längst till höger), hon blev tvåa i Suomi Cup.
 
Vi promenerade hem längs sjön, i bakgrunden syns Vuokatinvaara. Det är en backe som är mycket högre än vad som syns på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0