"Pain...

...is the sensation that reminds you that you are still alive."

På lördag är det sista tävlingen för året och pain, det är vad jag ska känna! Det är då jag ska ge det sista jag har kvar (och jag ska njuta av varje sekund). Jag ska ta ut mig så att de får skrapa upp resterna av mig vid växlingsplanket och bära mig till duschen. Det är 25-manna jag talar om och jag är en av de 25 som förhoppningsvis ska föra föreningen ett steg framåt jämfört med förra året.
 
I övrigt är det enda nya som händer att jag börjat gå på yoga två gånger i veckan i hopp om att kanske bli lite mindre lik en vandrande pinne. Hjälper det? Nja, inte på de tre gånger jag gått hittills. Men jag ska försöka ge det en ärlig chans och gå minst två gånger i veckan fram till december i alla fall (oktober räknas inte riktigt då jag inte kommer att vara i Umeå nästan alls).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0