FM

Sammanfattning av lördagen: SKIT. Det enda som faktiskt gick bra var mellan startpunkt och halvvägs till tvåan. Sedan bommade jag om och om och om igen. Jag sprang ingen B-final utan åkte iväg till stugan och tog en 2h powernap istället.

Dagens mest positiva: Jag fick utökat min samling vinglas, en tavla och en massa, massa plåster av Lilli och Mats =) Tyvärr glömdes vinglasen och tavlan i bilen och är nu i Vörå och inte påväg till Umeå med mig, men plåstren har redan kommit till användning. Jag har försökt sköta om knät så bra jag kan och idag fick jag dessutom en käpp i låret och fick användning för Nalle Puh-plåstren =)




I dag var det då FM budkavle. Det hade utlovats riktigt tuff terräng och de sa att man inte får något gratis. Usch! Det är ingen terräng jag gillar. Jag fick gå ut som 5e då Olga gjort ett riktigt fint lopp. Jag la mig längst bak i klungan och försökte mitt bästa för att hänga med. Jag visste att jag inte skulle orka öka farten och att jag troligen kommer att spränga mig i den fart vi höll. Samtidigt som jag ville prova hur långt jag klarade av att pressa mig visste jag också att om jag tappar min draghjälp måste jag sakta in om jag vill hitta tillbaka till målet. Tyvärr tappade jag kontakten vid 2km kvar och strax innan ett långavstånd. Jag tappade rätt mycket tid efter det, men det var inte oväntat. Jag hittade de sista 5 kontrollerna utan missöden och kan vara riktigt nöjd med dagen. Det är bara att konstatera än en gång att jag är för dålig på att springa, än så länge..
 


Andreas hittade en inte så hemskt smickrande bild på mig. Gav tydligen allt i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0