Förberedelser

Hade tänkt läsa biomekanik i dag. Har istället suttit och läst in mig på tävlingskartan inför lördagen. Jag har inte funderat ut någon bana eller så, bara suttit och studerat vad som är ås och vad som är grop så att jag har det på klart i skogen och inte behöver tveka och tappa tid. Okej, nu är ju kartan jag fått fram inte den nyaste versionen men det kan ju ge en liten bild av vad som väntar i alla fall.
 
Sitter och försöker intala mig själv att det nog blir roligt, att jag kommer att gilla det här och att det kommer att gå bra. Jag är nervös. Det brukar jag inte vara och i så fall för små tävlingar som jag deltar i för skojs skull. Men nervös det är jag. Hoppas på att det går om till lördag!
Det här är vad som väntar på lördag. Lite för höga backar(ställvis) för att vara riktigt roligt, men jag ska njuta ändå. För det är sista riktigt viktiga tävlingshelgen för i år för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0