Uppdatering

Åkte hem-hem igår för att i helgen springa FM i medeldistans. På båten gungade det en del och trots åksjuketuggummi så mådde jag illa. Det har inte hänt sedan jag testade de där tuggummina. Som tur var slutade båten kränga fram och tillbaka ganska snart efter att vi kom förbi Replot och jag fick i mig lite ätbart.

Från båten åkte jag direkt till mommo och moffa och hälsade på. Förstås blev jag bjuden på 7 sorters kakor och saft. Mätt som bara den åkte jag vidare till fammo och faffa och fick fika där också. Godaste ananaspajen jag ätit! Väl där åkte jag och faffa ut och övningskörde. Jag sa att jag ska lära honom allt jag kan. "Jaså, ja vi är väl inte ute mer än 5 minuter då" tyckte faffa. Och nog hade han rätt, han är fortfarande en bättre chaufför än jag! Så vi åkte en runda till och köpte nytt batteri till min telefon. (Ja jag vet att nya telefoner är lika dyra, men jag gillar min gamla). Sedan kom pappa dit, vi åt middag (fammos berömda färsbiffar) och vi fick typ 12 liter äppelmos hem. Gott!

FM då. En tävling jag verkligen vill ska gå bra! Det är ju det här jag tränat för! Gropterräng brukar passa som handen i handsken. Jag brukar njuta av varje steg då! Nu verkar det inte som att jag kommer att njuta det minsta av att ta några steg. Har blött igenom min 4e kompress på knät, det är blått och svullet och höften är också svullen men inte blå. Inatt har jag tydligen sovit med benet i samma vinkel hela natten för det var något stelare än vanligt. Och JA jag vet att man inte ska tävla skadad och sjuk! Det skulle jag avråda alla andra från, men jag hoppas fortfarande att det ska hinna bli bättre på två dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0