Äventyr

Nu är tentan skriven och klar och jag håller mina tummar att det gick vägen! Idag är det dags för mig att bege mig hemåt med mitt pick och pack. Nästa gång jag planerat in ett Umebesök är i december för pepparkaksbak med Anneli och Bella.
 
Innan hemfärd är det dags för ännu ett av mina och Bellas äventyr. Vi borde verkligen inte ha släppts lös ute i den stora vida världen ;) Denna gång går äventyret till Skellefteå för att äta Calskrove. Calskrove är en pizza med ett inbakat hamburgerskrovmål. Det är alltså en hamburgerpizza eller pizzahamburgare (svårt att avgöra vilket...). Spännande ska det bli dock! Men vidrigt...åh så vidrigt att äta både en pizza och en hamburgare på samma gång. Jag sa ju att vi inte borde få röra oss fritt ute i den stora vida världen.
 
 
Ute på lekäventyr runt Nydalasjön
Grillning av Wiskeybiffar (mycket brandfarligt btw....)
Ute på ett av våra huvudlösa skidäventyr...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0