En hel hop med älgflugor som avslutning på dagen

Idag var det morgonträning på gymnasiet, vilket innebär att jag helst ska vara på plats lite i 8. Idag var det Femmans orienteringsträning på kvällen och den börjar kl 18, vilket innebär en hemkomst kring kl 20. Skulle nog ha hunnit vara hemma en stund där kring middagstid, men prioriterade lite sjukhemsbesök istället. Inte bra att ta en smörgås till middag, men ibland blir livet inte riktigt som man tänkt sig.
 
Har också hunnit göra det här för någon vecka sedan:
 Att tacka nej till den här platsen sved nog litegrann. Hade gärna läst programmet...Men sen kom jag att tänka på att jag faktiskt får syssla med det jag vill dagligen så då sved det något mindre. Dock kan jag konstatera att jag träningsmässigt aldrig kommer att ha det bättre än i Umeå, tyvärr.
 
 På kvällens träning stod jag bredvid och såg på. Börjar bli van vid det nu. Trots att jag bara stod på en väg fick jag en sån där jäkel till älgfluga på mig...Otroligt obehagliga odjur de där!!! Vi hade sanering av alla som skulle sätta sig i min bil. De fick helt enkelt ta av sig tröjorna och så plockade vi och halverade älgflugorna (de dör inte annars). Eftersom de där krypen lever hur länge som helst ville jag inte ha alltför många i min bil.
 
Imorgon på eftermiddagen bär det av  till Umeå! Kemitent på torsdagkväll...hoppas det går vägen! Den här gången kan man nästan säga att jag faktiskt pluggat, nästan. Med mina mått så har jag nog aldrig pluggat så mycket under så kort period, men med en läkarstudents mått så har jag väl inte ens börjat plugga på riktigt ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

nä ja sku seij he ;) några dagas läsas er ju ingenting :D

Svar: Tror jag aldrig läst så här mycket i mitt liv dock :D
Sabsa

2013-08-28 @ 07:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0