Vila

Den där härliga känslan man får av att känna på segerns sötma varade inte så länge för min del. Jag har ju skrivit lite då och då om ömma knän efter min graciösa vurpa på inlines. För några veckor sedan beställde jag tid till en ortoped. Nu har jag order om vila, vilket funkar superbra då man jobbar som tränare och föra ut och ta in kontroller, och antiinflammatoriskt. Domen var ändå relativt mild då det inte är några senor, ledband eller slemsäckar som är skadade utan svullnaden sitter i övrig vävnad.
 
Nu förbereder jag mig för en tuff kommande vecka. Imorgon åker jag på läger, på söndag avslutas ett läger och nästa börjar direkt. På tisdag åker jag från Uleåborg med flyg ner till Helsingfors för möten i Lojo på onsdagen. På onsdagkväll är det flyg upp till Vasa som gäller och på torsdag möten i Vasa. De e mycket nu.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0