Khao Lak

Idag håller jag mig till poolen. Tar det säkra före det osäkra. Träffade på en sån där manet igår och det var ju rätt oskönt. Det brände och sved och var ilsket rött i några timmar innan det till slut gav med sig. Det var förmodligen inte en hel manet utan bara några trådar av den. Vilket i sig var en himla tur!
 
Jag kommer bara att sola ett litet tag idag. Tänkte ta bussen till Phuket town och sedan en taxi till Kata beach, var jag tänkte tillbringa de sista dagarna av semestern. Jag har fått min beskärda del av äventyr för ett tag framöver och tänkte därför ligga lugnt och stilla på stranden. Eller ja så lugnt och stilla jag nu kan ligga. ;)
 
 Men först ska jag fortsätta pressa några timmar vid poolen! Over and out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0