Flitig

 Nu är vi på väg mot Joensuu, vilket innebär en bilresa på 8 timmar. Oh, happy days! I helgen ska jag alltså vara med i sprintFM i skidorientering. Jag hoppas på att vara lika lugn och sansad som förra helgen. Imorgon, lördag, är det kval och går det bra även en final. På söndag är det parstafett och man skidar tre sträckor vardera. Om jag får skida på söndag är oklart, allt beror på om jag skidar bra imorgon. Det skulle vara roligt att få vara med!
Här är jag 2010 i Vuokatti på stafettFM i ski-o.
 
Eftersom det är en så lång resa och jag sitter ensam i baksätet på bilen fördriver jag tiden med att göra undan lite skolarbete. Egentligen är det ett grupparbete, men eftersom jag lämnat min grupp till sitt öde idag så tänkte jag försöka gottgöra genom att jobba på den där uppgiften vi ska hinna med så där vid sidan av heltidsstudier. Så medan de andra har redovisat för de andra i klassen vad vi laborerat med denna vecka försöker jag göra undan så mycket jag kan då jag ändå bara sitter stilla i bilen. Jag känner mig nästan lite flitig ;)
 
Vi har gjort en träningsstudie, alltså gjort tester, ett 4 veckor långt träningsprogram och nya tester för att se vad träningen gett för resultat. Intressant! Nu gäller det bara att få ihop ett snyggt arbete som vi kan vara stolta över...
Min utsikt de kommande 8 timmarna, eller så långt batteriet räcker.
 
Det är väl lika bra att stirra in i datorn då utsikten sällan är mer inspirerande än så här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0