Comeback

Idag har det varit soligt och fint här i Umeå. Lite väl kallt för min smak, men det är allt som är kallare än Thailand ;) Jag var uppe med tuppen i morse, som vanligt, men gick och la mig en stund igen efter frukost. Sedan drog jag på mig träningskläderna och gjorde comeback efter förkylningen. Jag sprang i samma tempo som jag brukar då jag sprang iväg till Iksu. Det kändes en smula tyngre än det brukar, men det är ju inte chockerande. Det kändes ändå överraskande bra! Men sen såg jag på pulsklockan och den visade en puls på 160 då jag normalt brukar ha strax under 120 i den farten. Oj då! Styrketräningen gick inte mycket bättre den heller, men jag är på gång nu i alla fall. Om två veckor är det planerat att jag ska träna för fullt så jag har tiden på min sida. Nu gäller det bara att kroppen samarbetar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0