Då var vardagslunken igång igen

Efter en månads ledighet var det dags att kicka igång allt vad skolarbete heter. Hjärnan känns nästan lite mosig nu, trots att det inte ens var en heldag. Men vi är förmodligen klara med vårt grupparbete nu och jag har nästan min del av presentationen vi ska göra klar. Nästa gång jag har något i skolan är om en vecka, men så ska jag hinna tentaplugga också. Det är ju sällan speciellt kul och jag är inte heller bra på det. Det finns ju så mycket annat roligt att göra istället!

Idag har jag dessutom hunnit med att skriva en grej som kommer att publiceras på Yles hemsida inom kort också. Inget jätteseriöst, men lite reflektioner om träning. Det är ändå lite småkul att få sådana uppdrag, även om jag inte är mycket till skribent egentligen.

Hälsan är fortfarande skral, men betydligt bättre än igår i alla fall! Jag hotade kroppen med läkare och det gillade den tydligen inte och bestämde sig för att visa sig från en bättre sida idag. Tur var väl det! Nu är det middagsdags här, hungrig som en varg är jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0