Dagens

Idag har jag tentapluggat på Iksu hela dagen. Jag satt där så länge att de till sist började fråga mig om jag inte har något hem att gå till. Vid det laget ansåg jag att det var dags att gå hem och börja göra något annat. Precis som de senaste dagarna har jag och Bella kollat Harry Potter ikväll, ganska skönt kvällsnöje.

Imorgon är det tenta, sedan ska jag på en föreläsning och lunch på Iksu med Anna Maria. På eftermiddagen har vi kanske skid-o träning och då ska jag på den. På kvällen har vi bokat in en fikakväll med tjejerna. Det blir fullt upp imorgon med andra ord! Men det är nästan bara nöjen så det gör inget.

Av någon konstig anledning har jag, både igår och idag, blivit korsförhörd av S och P om huruvida jag håller mig till planen att bara träna varannan dag. Hittills har jag faktiskt hållit mig till det och det beror nog på att det inte känns bra någonstans att träna. Det är tungt, jag blir fort trött och det suger!! Men kanske det går bättre imorgon =)

Nu är det läggdags för oss här på Ice Age street så att vi är pigga och krya för tenta/tentaplugg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Krabbis

ha! nu vet du hur det känns för mig att träna.

Svar: Haha :D Plötsligt förstår jag dig fullständigt! ;)
Sabsa

2013-01-17 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0