Glädje

Det är svinkallt i Umeå just nu så jag huserar inomhus så mycket jag kan.
Jag, Marianne och Monty var ute på promenad igår för att vi skulle få se lite av solen. Jag passade på att ta en bild av campus.
 
 
Imorgon hoppas vi på lite varmare väder och att jag äntligen ska komma mig iväg på den där skidorienteringen som jag tänkt på en halv vecka. Jag bävar lite för jag rör mig framåt i snigelfart just nu. Benen känns pigga, och det är ju glädjande, men puls och andning hänger inte alls med.

Dagens stora glädjeämne är att vi får tillbaka en soldat, som varit förlorad i ett år! Båten är dock försenad pga tekniska problem så vi vet inte när hon eventuellt kan dyka upp. Dock har vi bunkrat upp med mockarutor för att fira hennes ankomst =) Vi tjuvsmakade lite igår och de var jättegoda!! MUMS! (Sen är nästa utmaning att spara några tills Lisa anländer på söndag för jag har lovat att vi ska fira hennes ankomst med mockarutor också....)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0