Hälsoupdate

Idag är sista dagen i Ljusne. De hoppas på att få upp resten av tapeterna idag, sovrummet är klart och en vägg i vardagsrummet. Jag har lovat att baka en blåbärspaj till eftermiddagsfikat och efter det bär det av hemåt för min och pappas del.

Jag har inte direkt blivit friskare under veckans gång. Nu värker hela huvudet, det gör ont i bihålor och öron framförallt. På måndag blir det till att uppsöka läkare för min del. Det är inte en vanlig förkylning då man snutit blodklimpar i flera dagar (japp! varsågod för den informationen! Jag förstår att alla ville läsa det där ;)) Således orkar jag inte riktigt trötta ut Memphis så mycket som jag borde och jag har en så överaktiv hund att han inte riktigt vet vad han vill längre.

Jag får helt enkelt hoppas på en bättre morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0