On the road again

Så var det dags att röra på sig igen. Jag var ju trots alt två hela dagar i Vörå så jag hann nästan bli lite rastlös ;) Nu roadtrippar vi i konvoj på väg mot Åbo. Där stiger vi på den stora röda båten mot Stockholm och därifrån vidare mot Söderhamn där vi ska tillbringa resten av veckan.

Denna vecka handlar om att bli frisk för min del. Nu har jag varit stilla så länge att jag har fått benvärk. Kroppen bara skriker efter att få röra på sig, så som den är van. Den här helgen har jag stundvis känt mig riktigt pigg, sedan har jag gått från sängen till köket och blivit andfådd och insett att jag nog inte var så pigg trots allt. Mot slutet av veckan hoppas jag ock att jag ska vara på banan igen och kanske till och med röra på mig en smula. Men vi ska se....en dag i taget...och jag HATAR det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0