Fruktan

Nu har jag vaknat till en ny dag i Umeå, med nya möjligheter (ja det är tidsinställt för jag har inte mitt i allt blivit morgontrött). Först blir det ett spänstpass på Iksu och sedan lunch på Göteborg. Jag ska faktiskt träffa vänner från Vasa..lite sjukt att vi e tvungna att resa till Umeå båda två för att kunna träffas ;)

I eftermiddag/kväll ska jag prova nåt nytt, nåt jag egentligen tänkt prova redan i våras men aldrig hann. Jag är lite smånervös faktiskt! Jag ska åka inlines med Helena (okej att åka med är väl att ta i.... jag ska väl stapla runt och försöka hålla mig på benen medan hon kör ett kvalitetspass). Och nu är det ju inte frågan om vanliga motionärsinlines, det hade jag inte varit nervös över, utan sånadär tävlingsvidunder som förmodligen går svinfort!! Men kul ska det bli för en fartdåre som mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0