O-ringen

Nu är jag alltså utflyttad ur lägenheten i Umeå. Känns lite sådär. Fick några riktigt fina sista dagar i stan med mycket och bra träning! =) Dock var det väl lite onödigt att stifta närmare bekantskap med asfalten på Ön (får försvara mig med att Helena ramlat på precis samma ställe), men jag testade löpning + styrketräning redan i fredags. Löpning funkade men å andra sidan var det inte mycket bättre än så heller och styrketräning funkade inte, trappor var heller ingen höjdare. Så jepp, det var superkul att flytta och springa i trappor som en galning! 
 
Nu har jag varit i Boden sedan i fredags och förberett mig för O-ringen. Alltså försökt få mig i löpbart skick... Har också hunnit vara en sväng till Luleå och hälsa på Maria. Otroligt kul att ses igen! Konstigt också på nåt sätt för jag slungades mitt i allt två år tillbaka i tiden. 
 
Idag är det dags för första etappen och jag har rätt sen start. Resultaten kan ni se här: O-ringen Live jag springer i D21. Inga bokstäver efter klassen. 
 
Förra årets slutspurt, där fick man välja om man kände sig snabb eller långsam..
 
Mitt och Pernillas lyxboende förra året
 
Ingen resa utan lek ;)
Tävlingsområdet 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0