Sälen

Nu har vi bara ett par dagar kvar här i Sälen. Vi har hunnit med både det ena och det andra. Idag är sista dagen av tredagarstävlingarna. Jag ställer mig inte på startlinjen. Jag ramlade och fick på nåt sätt ont i låret. Ingen smäll, men ändå ont. Då hade jag ännu 2 fjäll att bestiga så jag insåg ganska snart det omöjliga i det. Även om det satt långt inne (sprang nog en bra bit innan jag gav upp). Så jag gick helt enkelt tillbaka lite halvt haltande och förbannad! Samtidigt är det inte värt att springa vidare och riskera viktigare tävlingar heller. Men det var en otroligt intressant tävling ändå. Sällan man under samma lopp upplever regn, åska, hagel och solsken... (ja att det hällde ner regn i samma takt som en vattenkran och åskade gjorde ju valet att avbryta och inte springa upp mot kalfjället lite enklare...)
 
Vissa dagar bättre väder än andra...samma backe som jag fotograferat ovan och nedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0