Sommarlov

I förrgår åkte Bella och Anneli hem för sommaren. Trist! Men jag får träffa dom på torsdag igen. Även om jag också har sommarlov så känner jag att jag inte är riktigt klar med Umeå än så jag stannar kvar ett tag till. Jag har också varit på grillmiddag med gänget och sagt hejdå för sommaren. Vi åt som om vi aldrig sett mat förut och speciellt oreomudcake deluxe, som jag hade bakat till efterrätt.

Igår var jag och Emilia ute på rullskidor och vi åkte via två fik och genom en tunnel i stan där det spelas fågelsång. Något måste man ju roa sig med då man ska skida i 2h!

Ikväll blir det tävling för min del. Nästan löppremiär också efter förra helgens lårskada. Jag antar att jag kommer att vara lite försiktigare än vanligt eftersom min lårkaka fortfarande är lite öm, eller om det är såret som gör det...

Men nu ska jag göra mig redo för dagens program. Sommarvädret fortsätter här i Umeå och vi njuter av varje dag=)
sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0