Arrow

Ännu en lång skoldag till ända. Idag labbade vi på med olika styrketester och det var otroligt kul! =) Grupparbetena efteråt är kanske inte alltid lika inspirerande, men just nu har jag så bra grupp att jag tycker det är kul att gå till skolan (nästan) varje dag. Idag hade jag dessutom en schweiziska med mig, stackarn fick höra på våra bråka hela halva dagen. Kanske hade hon kul på labben i alla fall. 
 
Igårkväll råkade jag och Anneli snubbla över en tvserie som vi blev alldeles fast i. Arrow. Den var rätt spännande, tyckte jag i alla fall, och vi ska fortsätta kolla den idag. Bara hon skulle sluta plugga nån gång... Ikväll kommer jag inte att göra många knop för att vara så pigg som möjligt inför mina tester imorgon. Börjar få den där välbekanta test-ångesten nu. Jag vill ju göra test, men jag vet hur jobbigt det kommer att bli så samtidigt vill jag ju inte göra det. Jobbig sits, eller hur? ;) 
 
I övermorgon åker jag hem-hem för att vara med på tävlingar i skidorientering. Det är FSOM som hägrar och jag hoppas på att kunna göra bra lopp. Jag behöver inte placera mig högt upp (även om det är ett plus) bara jag är nöjd med min prestation. Det var jag inte efter FM och kvalloppet grämer mig fortfarande. Så mycket att jobba på, så många ställen där jag hade kunnat spara en massa tid. Speciellt om jag inte ramlat som bambi på hal is!! Nej, Svansjön hoppas jag på i helgen istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0