Finbesök

Idag har det åter varit ett fantastiskt fint väder! Passade på att vara ute på isen i två timmar i sällskap med Emilia och Linn. Vi hade trevligt och det kändes inte alls som om vi var ute i två timmar. Dock kändes det nog av lite då jag kom hem och jag låg utslagen i en halvtimme efter att jag badat och ätit. Sedan var det full fart igen på gymmet och även där hade jag sällskap. =)

I morgon blir det nog ett skidpass till från morgonen då det ska vara fint väder då också. På eftermiddagen får jag finbesök av syster med en sämre hälft ;) och Memphis.

Ett nytt långpass planeras in till helgen igen om det skulle vara fint väder. Har faktiskt hyrt Idrottshögskolans bil ifall jag skulle få nåt värre infall och vilja ut en bil utanför Umeå.
 
 
 
Gassande sol och inte ett moln på himlen. Även om jag inte hade underställ så fick jag varmt, superskönt med vår!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0