FSOM del II

Igår var det dags för långdistans i FSSOM, vilket inte är min starkaste sida. Jag brukar tappa motivationen någonstans mitt i loppen eftersom jag inte gillar långavstånd och sådana brukar det finnas gott om på en långdistans. Igår var det annorlunda, det var roligt, det gick relativt lätt och orienteringen flöt på på ett sätt jag inte är van vid. Vid varvningen efter ca 2/3 av loppet fick jag höra att jag ledde med 30 sekunder. Jag fick världens adrenalinkick och ökade farten för att hålla mina konkurrenter stången. Jag lyckades! Jag vann!! :D
 
http://svenska.yle.fi/artikel/2013/03/10/sundelin-fso-mastare-i-skidorientering
 
Bilder från söndagen (ärligt stulna av fotografen Jens Jern)
Vid varvningen
Trött efter målgång
Glada miner på prispallen

Kommentarer
Postat av: Terese

Grattis!!! :)

Svar: Tack=)
Sabsa

2013-03-11 @ 09:29:06
URL: http://tereseandersson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0