Återhämtad?

Efter en helt mördande vecka och helg med fullt program hela dagarna och 3h sömn om nätterna har jag varit lite off. Idag tog jag ledigt och börjar småningom återvända till de levandes värld. Tydligen kan man inte arbeta dygnet runt varje dag... Kanske jag återhämtar mig med en vilodag...
 
Här kommer några bilder från gårdagen då vi hade en avslutande långlänk på vårt läger. Jag och Lillis sprang själva och hittade förstås på en del dumt. ;) Fint väder hade vi och det enda som störde vår orientering var snön. Tydligen går det väldans bra att skida hemma i Vörå nu, med skotertrampat elljusspår och pistad golfbana. Blir att ta ett skidpass eller två nu då =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0