25manna

Idag var det långlänk på programmet i Vörå och jag hängde med och sprang drygt 1,5h. Ikväll har jag tvättat, packat, lagat mat och börjat läsa en bok. Imorgon ska jag först på morgonlänk kl 06.30 med Johanna och senare på dagen bär det iväg till Stockholm och årets upplaga av 25manna. Jag ska springa andra sträckan i Femmans första lag. Beräknad löptid var väl på 6,45 min/km så det blir en utmaning att försöka klara.....
 
Till nästa vecka har jag planerat ett litet äventyr....kanske...inget bestämt ännu, men om det blir av så kommer det garanterat att bli roligt!! (Och detta äventyr är inte riktigt lika crazy som det första jag hade i åtanke; hare på 100km lopp)
 
Femmans damer på 25-manna för nåt år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0