Spännande

Efter helgens strapatser var jag helt slut så jag försökte ta sovmorgon. Funkade sådär...vaknade väl en halv 7-tiden och definitivt inte mycket piggare. 14h sömn på 3 nätter är inte optimalt om man är igång hela den vakna tiden. Dock var det otroligt roligt i helgen och vårt lag skötte sig fint i Baltic Junior Cup. Totalt blev de 3:a, men bara några minuter till andraplatsen. Det harmar att lag 2 & 3 blev diskade, men sånt händer. Det som värmer lite extra var att varenda en kämpade och gjorde sitt för laget trots att det började se lite illa ut med två lag diskade.

På hemvägen fick vi uppleva lite mer spänning än vi velat. Det var inte många centimeter ifrån en krock med rådjur och en adrenalinchock som hette duga. Tröttheten gav sig inte till känna på ett tag efter incidenten.

Nu är det 25-manna kvar för min del så ska jag avsluta säsongen. Det ska bli skönt för jag är så oerhört less på min egen orientering och denna säsong! Nästa år ska jag försöka göra...ALLT...lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0