Roadtrip och hamburger-pizza

Efter min kemitent på torsdagkväll hängde jag, Bella och Marianne i lägenheten, käkade våfflor, pratade och hade riktigt trevligt. Eftersom båten hem gick först på fredagkväll hade jag och Bella bestämt oss för ett litet äventyr. Vi åkte till Skellefteå tur-retur för att äta pizza. Nu var ju det inte vilken pizza som helst utan en hamburger-pizza. (Efter två dagars diskuterande bestämde vi oss för att det kallas hamburger-pizza och inte pizza-hamburgare). Vidrig!! Men överraskande god dock. Trots ett hårt kämpande klarade vi inte mer än en halv vardera.
Hambruger-pizzan hel
Sneak peak på innehållet
 
Som vanligt på våra äventyr så gick det ju inte bara ut på mat (bara nästan). Vi anlände Skellefteå lite tidigt så pizzerian hade inte öppnat då vi kommit och rastlösa som vi är kunde vi inte bara sätta oss och vänta...det borde vi ha gjort... Vi gick en prommis och hittade en lekpark. Självklart stannade vi till en stund och jag försökte klättra in i en leksak som var något för liten för mig. Detta ledde till att jag ramlade ur leksaken bakåt med en duns i backen. Resultatet: ont i svanskotan och armvärk resten av dagen. Kunde verkligen inte lokalisera smärtan, dagen efter hade det blivit något bättre och jag kunde säga att det gjorde ont nånstans nära armbågen. Idag är det ännu lite bättre så inget brutet denna gång heller. Ett happy-face på det: :)
 
 
På kvällen var det dags för mig att ta båten hem-hem. Nu har jag flyttat alla mina saker från Umeå och planerar att inte återvända på ett tag. December kanske...
Hamnen i Holmsund
Fin solnedgång på Kvarken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0