And the Finn returns

Nu är det väl åter dags att blogga lite. I helgen var jag på läger och hade fullt upp, men roligt hade vi! Efter helgen har jag känt mig lite vissen och inte haft så mycket ork över. Det märktes inte minst idag då jag la ut kontroller! Men med en skopa finsk sisu tog jag mig runt banan i alla fall och nu har eleverna lite orientering att bita i. Man lär ju passa på då vi inte har fått nån vinter än.
 
Kican och jag blev halvt förstörda ikväll då vi såg att netflix lagt ner tv-serien vi kollar tillsammans. Vet inte vad vi ska ta oss till nu... Lösningen får bli att hitta en ny lika bra serie, men frågan är om vi kan hitta nån som är lika skruvad och rolig som denna.
 
Till helgen återvänder jag till min favoritstad Umeå för ett kort besök. Det finns alldeles för många saknade människor där för att jag ska kunna hålla mig i Vasa. Dessutom råkar AM vara uppe på besök just denna helg! Ska bli extra kul för vi har inte setts "på riktigt" sen i våras, det blev bara en kortis på 25manna så kort att det knappt räknas. Så hoppas nu att alla umebor är redo för invasion! Jag tänker nämligen våldsgästa så många som möjligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0