Inget kök och tränarseminarium

Är nu hemma i lägenheten efter Tränarseminarium och några jobbdagar. Har inte vågat åka hit och titta efter tidigare i veckan, men nu tog jag mig i kragen och det ser fortfarande lika förjävligt ut. Inte nog med att jag inte kan laga mat. Då jag åt kvällsmål ikväll slog det mig att jag ju inte har nånstans att diska heller.....Papperstallrikar nästa!
 
Tränarseminariet var kanske inte riktigt lika givande som jag hoppats, men det var fortfarande bra att åka dit och träffa folk och en del riktigt bra föreläsningar fick jag ändå lyssna på =) Då jag hörde Danmarks föbundskapten insåg jag att jag har mycket kvar att lära mig ännu om att vara tränare. Jag lär mig mer och mer för varje dag och försöker se varje träning och läger som ett nytt tillfälle att lära mig mer och göra saker ännu bättre.
 
Har nästan känt mig lite bakis denna vecka då det i helgen var föreläsningar från tidig morgon till sen kväll och så kom vi hem lite efter 12 på natten till måndag. Kanske reder upp sig med ännu en lång natt. Nästa vecka ska jag ut i nejden och besöka föreningsträningar, till de föreningar som bett mig komma dit. Jag ska förbereda en del torrträning åt dem som exempel på hur man kan göra orienteringsträning utan att faktiskt orientera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0