Full fräs framåt

Som jag skrev i mitt förra inlägg är jag äntligen kryckfri efter två månader på fyrhjulsdrift. Jag hade verkligen hoppats på att allt skulle vara tiptop vid det här laget och att jag skulle kunna återgå till normal aktivitet så småningom. Det hade jag kanske kunnat, men istället har jag dragit på mig en förkylning from hell. Typiskt! Nåja, inte hade jag ändå haft tid att träna just nu. I helgen har jag varit på träningsläger med ett gäng 15-åringar + att jag varit med och ordnat en träningsdag i en annan del av Österbotten. Eftersom jag så sällan är hemma och vill så mycket och inte har tid med fler lägerdagar får man helt enkelt slå ihop några ibland. Two in one liksom. Okej, inget att rekommendera för det var tufft och jag är rätt trött nu på kvällskvisten. Ännu en GPS-analys kvar och sedan sovdags.
 
Trots min förkylning har jag ändå rört på mig en hel del. En hel del mer än de två senaste månaderna och en hel del mer än jag borde. Det är helt enkelt inget att göra då jag har det jobb jag har, ibland måste man bara sköta vissa sysslor oberoende av vad kroppen säger.....tyvärr....jag hade gärna stått över. Men foten verkar inte ha tagit någon skada av att ha gått i skogen en hel del och förkylningen har blivit mycket mycket bättre på bara en natt, trots att jag svettats och flåsat som en gris i skogen i två dagar. Kroppen är allt bra konstig ibland...men jag tackar och tar emot för motgångar har jag nog av ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0