Kryckfri och mycket firande

Jag bara fortsätter med mina lediga dagar nu för tillfället. Det är rätt tråkigt men på något sätt får man ändå dagarna att gå. För tillfället funkar inte min jobbmail så det är något lättare att hålla sig från att jobba just nu, jag kan helt enkelt inte....Istället har jag hunnit gosa en del med mina katter. Varför katteländena ska lägga sig rakt över ansiktet hela tiden vet jag inte riktigt dock...inget jag uppskattar särkilt högt, i alla fall inte om jag ska läsa en bok.
 
Sara. Tack och lov brukar Mimmi i alla fall lägga sig i fotändan.
 

Då jag varit ledig en del har jag hunnit med annat istället. Sånt som man bara pratar om men aldrig hinner göra. Tex middag hos the Strandvalls. Det gjorde jag på kristi himmelsfärd och så var jag på orienteringstävling och hejade på.
Västerbottenspaj med skagenröra. Helt supergott!!
 
 
Förutom att jag hunnit med en massa middagar och annat gott så har jag också testat att lämna bort kryckorna. Jag kan inte bestämma mig om det är en bra eller en dålig idé. Jag vet inte om det gör ont eller inte...det visste jag inte tidigare i vår heller förrän jag inte kunde sova med hälen mot madrassen längre så därav en viss osäkerhetskänsla. Borde nog lära mig det här med smärttröskel. 
 
Lycka är att kunna gå normalt!
 

I helgen blev det till att fira studenter. Vi, lärarna och tränarna, firade med våra studenter på Strampen med middag och dans. Kul! Vi fick en riktigt god förrätt med renchips, jordgubssallad, ost osv. men varmrätten var nog en liten besvikelse..... Igår gjorde jag inte många knop och det tänkte jag fortsätta med fram till torsdagen då det är dags för lite jobb igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0