Ledig

Nu har jag varit ledig i en vecka och jag har inte åstadkommit mycket. Tråkigt har det varit men som vanligt då jag är ledig lyckas jag ändå på nåt konstigt sätt planera in minutschema åt mig vissa dagar. Imorgon är det slut på tristessen för då bär det av till Ryssland igen...eller ja nästan Ryssland i alla fall. Vi ska till Joutseno på medel-FM. Jag hade mycket gärna sprungit själv och hade förmodligen klarat det utan smärta. Men just nu prioriterar jag att bli helt bra i foten och går snällt med mina kryckor, men vågar belasta mer och mer (går utan kryckor hemma). Det går framåt!

Min uppgift denna helg är att serva idrottarna på bästa möjliga sätt. Hjälpa med det jag kan, drickalangning, tejpning, snack mmm. Tur att det ska vara +25 och sol så det är en njutning att stå och se på i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0