Mera resor

Ingen rast och ingen ro. Var hemma onsdag och halva torsdag. Under den tiden hann jag ordna en AV-träning och vara med och hålla i inträdestesterna till VIG. Sedan bar det i all hast iväg till Helsingfors och hela fredagen satt jag på ett infotillfälle/möte. Jag var helt supertrött och nickade till ett par gånger, vilket var enormt pinsamt.
 
Fick i alla fall njuta lite under resan också, jag fick åka buisness class på vägen ner så att jag inte skulle behöva gå så långt bak i planet. Sedan bodde jag på ett fint hotell, träffade några kompisar och åt den godaste pastan jag smakat i Finland. Händelserik helg trots att den knappt ens börjat med andra ord. Nu är jag hemma igen och ska fira morsdag med farmor och farfar och ta det lugnt ett par dagar innan jag åker iväg på nästa läger. Behöver jag ens nämna att det är pain att åka iväg på ett träningsläger och veta att man inte ens kan gå ut i skogen...?!
 
Enjoying buisness class
 
 På hemvägen var det sånadär härligt fluffiga moln som ser ut som sockervadd. Jag får en enorm lust att göra som Mumin &co och hoppa på molnen!
Följ min blogg med Bloglovin 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0