Confessions of a shopaholic

Igår va ju jag å susann å shoppa, igen. Trots att jag är mycket nöjd med alla mina köp börjar nu ångesten komma. Varför gjorde jag av med så mycket pengar? Varför köpte jag alla de där sakerna jag egentligen inte behöver? Jag borde ju ha lagt pengarna på saker jag verkligen behöver, istället för på saker jag inbillar mig jag behöver!

Nåja köpt är köpt och jag kan bara försöka lära mig tills nästa gång.... yeah right som om de sku hända. Men iaf jag borde göra ett riktigt försök att ändra mina vanor!



Eftersom fotografen min försvann blir bilderna av sämre kvalitet, men hej jag försöker ju!



Med dessa bilder försöker jag visa mitt nya PFG halsband och mina röda pumps... lyckar ju inge vidare, men snart kommer jag hem på jullov och då får ni se dem live:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0